Påminnelse

Lagomtempo på morgonen för att känna av ledigheten.
Löste DN's sudoku och började med söndagskrysset.
När jag stökat runt ett tag bytte jag om och for in till jobbet.
Jag får aldrig särskilt mycket gjort hemma och helgerna är rena bonusen på jobbet.
Inga mail, inga besök, inga ljud, inga trevliga kollegor att prata med, kort sagt ingenting som stör när jag måste ta itu med något som känns motigt.
Jag trivs väldigt bra i lugnet och får en lätt flashback hur det var sista halvåret  med avhandlingen. I alla fall de tillfällen som inte präglades av panik.
Jobbade på i fyra timmar drygt och kom ännu längre på väg efter gårdagens plitande.
Nästan all text på plats i det första utlåtandet.
Höll på tills det var dags att dra hem för lite mat.
Efter middagen satte jag mig med kaffe och söndagskryss igen.
Det var nog ovanligt enkelt idag. Jag har fortfarande kvar två gamla som jag inte fått ut.
Nu ska jag försöka läsa lite i ansökan #2 och se om jag kan komma igång med den.
Ont om tid börjar det bli gott om :-(
Känner mig inte helt hundra så jag har beslutat att avstå långspringet idag (borde ha varit på väg nu i så fall).
 
I morrn' är jag upptagen 8.15-17 med exjobbsseminarier och på kvällen ska Bönorna träffas. Det tänker jag inte offra.
Tisdag har jag bokade möten och utbildningsmässa.
Det lutar mot att påsk kommer att innehålla en hel del skrivande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0