Nytt besök på onkologen

Stökar på med jobbet och försökte överblicka arbetet den närmaste månaden.
Det går inte ihop.
Det som ligger utanpå är mitt utvärderingsuppdrag, som får lov att förläggas till lediga dagar och två semesterdagar. Jag måste se till att hålla undan.
Bönorna sammanstrålade på onkologen för att blabba och dricka lite kaffe.
Trevligt att det nästan är som vanligt.
Tydligen pratas det om att GodaVännen eventuellt ska få åka hemma på fredag.
Jag har laddat ner en app för att telefonparkera lite enklare, men inte startat upp den. Nu på sjukhuset funderade jag men, bestämde mig för att SMS-parkera.
Så nu har jag tydligen satt igång appen i alla fall.
Men det verkar kosta 3:- att SMS-parkera så, jag kanske ska starta upp det i alla fall.
...eller har jag gjort det? Fick ett lösenord i ett SMS??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0