Litet fall framåt

Det som skulle bli hela dagen, blev nästan halva.
Men nu har jag nästan processat den ena ansökan. Känns aningen bättre.
Bad om lite support från den lokala experten. Det visade sig att hon gjort motsvarande vid samma universitet och jag se hennes två utlåtanden. Ytterligare lite bättre.
Köpte en bunt med tulpaner.
Igen.
Nu när jag läser på (efter att mina barn upplyst mig), inser jag att jag gjort fel hela tiden.
Snittat snett och haft massor av vatten
Det ska visst snittas rakt och vara ca 5 cm vatten.
Ok, då testar jag väl det då.
TV en fredag kväll är inte att leka med.
Inte ett sk*t att titta på.
Tur man har så mycket annat roligt att göra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0