20:- kostar myset

lördag = träningsdag
 
Barnafadern drog till huvudstaden i morse. Handboll.
Barnen skulle göra en heldag i stan och tillsammans fira att bioteknikdottern nu skickat in och fått sitt examensarbete godkänt. Jag skjutsade in Bill&Bull och på vägen hämtade vi barnvagnen på flyget.
Otroligt praktiskt.
Så fick vi Köpfe hos kommunikationsdottern, som också är klar med sitt examensarbete och har nu bara praktik kvar på sin utbildning.
På vägen hem handlade jag och inväntande sedan bioteknikern som jobbat på vårdhemmet. Efter att ha skjutsat in henne till de övriga svidade jag om och drog till gymmet.
Satte in en låda med broccoli, rödlök, zucchini och champinjoner i ugnen som fick stå medan jag duschade.
Kokade två ägg och åt med en bit ädelost. Smaskigt för en nytränad.
 
När jag handlade fyndade jag ljus i glas för 10:- styck, så jag slog till på två stycken. Kvällsmys!
Nu tittar jag på Wallander på Netflix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0