14 kilometer

söndag = lågpass
 
Efter mycket velande (vädret var hyfsat ostadigt), så bröt solen fram och jag bestämde att ta den långa turen utomhus.
Fick bli milslingan med en extra krok.
Inte superdåligt, men inte kanon heller.
Kanske inte riktigt så backigt som man kan tro.
På ajfånen är det ännu värre :-)
1634 m, jajamennsan!
Snittiden ser dock trovärdig ut:
Tyvärr inte lika vackert som i Blodomloppet.
Jag tolkar det som att det är lättare att hålla farten när man har några att ta sikte på  :-)
Mådde lite illa efteråt, vilket jag tror beror på att jag nog hade ätit i minsta laget innan jag drog iväg.
Har lite ont i knäna nu, vilket jag inte brukar känna av när jag springer lång på löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0