Tja, vad gör man?

Det blev inte ens såpass sol som utlovades i prognosen :-(
Så vi drog till stan för att göra några ärenden. Då kunde ett barn åka med in till stan (det yngsta vårdbiträdet, för att träffa bf) och ett annat åka med hem (det äldsta vårdbiträdet, för att arbeta).
Barnafadern fyndade på rea (!), och jag köpte en klänning, eller två faktiskt.
Den ena ska bäras utanpå den andra.
I ett försök till bättre tajming drog hemmadottern och jag iväg till spåret före middag.
Tog en medellång sträcka och det gick väl så där. Får hoppas att det var långa passet i torsdags som satt kvar i benen.
Nu är det strax dags för olvonet att visa sig från sin bästa sida
 
Nu sitter jag och smågluttar på Lewis, samtidigt som jag datar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0