Inte alls bra

Sent igår kväll fick jag veta att GodaVännen blivit inlagd på sjukhuset.
Yrsel, darrningar och påverkan på talet.
FÖRUTOM lunginflamation, hjärnskakning och bihåleinflammation.
Vi pratades vid i telefon idag och nu ikväll åkte jag dit med kaffekorgen.
Fikat och pratat ett par timmar.
Skyltningen på den där delen av sjukhuset är verkligen virrig. Följer man den kommer man till rätt avdelningen, men till en ingång som är låst!
Tidigare idag gjorde vi en tur till stan.
Uppgiften var att köpa dynor till solsängarna. Lyckades inte :-(
Men vi köpte blommor och matta till paviljongen :-)
Och en ny teflonstekpanna. Den gamla har gått från non-stick till all-stick.
Idag har flera av liljorna slagit ut.
 
Nu ser jag ett avsnitt av Criminal  minds som jag faktiskt inte sett förut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0