Hempressat

Lördag blev en helt okej gräsmattedag.
Det är inte varmt i luften, men solen duger.
Barnafadern, #5 och jag tillbringade några timmar på gräsmattan.
Vi hade ursprungligen tänkt att det var en lämplig dag att grilla den stora köttbit vi har  frysen, men till sist anlände inga flera matgäster. Då bestämde vi oss för hemgjorda hamburgare.
Väldigt gott är det!
Under eftermiddagen ringde GodaVännen från sjukhuset och undrade om jag kunde komma in en stund på kvällen.
Självklart!
Jag packade kaffekorgen och drog iväg vid 19.
Trevligt att få sitta ett par timmar och prata. Trist bara att det har en tendens att bli oftare när hon är på sjukhuset :-(
 
Ingen lördagsträning blev det, men så kan det bli ibland.
Det överlever jag nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0