Den långa färden - dag 3

måndag = dag då jag fick tillfälle att träna
 
Idag har mamma och jag småstökat lite. Löst korsord, varit en sväng till lägenheten, legat i hammocken och träffat min kusin Curt med fru. Jättetrevligt, de kom hit från stugan (snart permanentbostad), drack kaffe och vi pratade. Det är ett tag sedan jag träffade dem sist.
När de åkt var det precis lämpligt för mig att ge mig i kast med backarna upp mot grustaget.
Ökänd springrunda när man är hos min mamma.
Som synes rejält med uppför på utvägen och mostsvarande utför på tillbakavägen.
Sammantaget fick jag i alla fall ett hyfsat snittempo.
 
Nu tittar vi på ett gammalt avsnitt av Wallander.
Eller, det är väl mest jag som tittar, i alla fall om man sätter som villkor att ögonen ska vara öppna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0