Bara lite matthäng idag

Som en sann svensk tänker jag bara på vädret så här års.
Prognosen för denna vecka:
Äldsta dottern jobbade till 12, och när hon kom hem såg det ganska lovande ut för en dag på mattan.
Inte så varmt, men klarblå himmel och sol.
Vi traskade ut.
Att ligga ner på solsängen var skönt, även i bikini, så jag fick ett par timmar i solen trots allt.
Resten av veckan ser dessto mindre rolig ut.
Onsdag åker vi till farfar/svärfar och firar hans 84-årsdag. Hoppas det blir upphåll och så pass varmt att vi kan sitta ute.
Lördg och söndag har en viss potential, men då åker vi söderut igen. Även den utfärden har glädje av fint väder så det får man knappast vara deppad över.
Vackert på min gård!
Ätit tacos med bullbakarskorna.
Ont i magen.
För övrigt borde jag avsluta planeringen för roadtripen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0