Gissa & skissa pågår! (igen!)

Jag är verkligen en urusel "student".
Idag ska vi skicka in texter för att få återkoppling av våra peers och av kursledningen.
Vad har jag gjort då?
Har inte mer än tänkt lite och försökt avsätta några timmar att läsa böcker som jag var lite nyfiken på.
Sedan har jag skamlöst tagit min text från förra kursen och börjat ändra i den.
 
Det känns inte alldeles fel, för egentligen var jag inte färdig med tänkandet där och jag har fortfarande samma problem att fundera på, handledning och att formulera vetenskapliga problem. Men ändå...
Mitt skrivande just nu är mest som med korsordslösning i början: gissa & skissa.
Dessutom har jag valt en snygg Front page, men antingen har jag gjort något fel, eller så är det fel i mallen, för ordbehandlaren bara hänger sig hela tiden. Bara elände!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0