Orka vara glömsk!

Ledig dag!
 
Mitt enda måste var ett besök på banken, som jag lyckades med.
Mitt track record där har ju inte varit det bästa, men jag har fixat flera besök i rad nu.
När det var klart fick jag för mig att jag orkade fara på lågprisaffären för att köpa min favorit pumptvål.
Medan jag tankade ringde jag hem för att höra om någon ville med. Jominssann, tre döttrar fick jag med mig.
Inser precis nu att jag inte ens letade tvålen som jag åkte för att köpa :-(
När jag betalat lite billiga servetter som jag hittat kändes som att det var något jag hade tänkt passa på att köpa men jag kom aldrig på vad det var.
När vi kom hem drack vi kaffe och samtidigt spelade vi gurka.
Och precis som väntat: mamman äger!
Nu är det helfartsdegande som gäller.
What's new?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0