Semlor igår

tisdag ≠ träning den här veckan
 
Jag kände mig småhängig igår och trodde att det var februarisjukan som var på väg.
Stannade hemma och gjorde absolut ingenting. Bloggade inte ens.
Däremot hade jag tagit tvärs över på måndag och bakat semmelbullar.
I år satsar vi på kaffesemlor mer än middagssemlor.
Hade dock inga till mig själv, så mitt i dagen igår smsade jag vårdbiträdet och bad henne röra ihop tre stycken åt mig.
Det gjorde hon med bravur.
Vi åt ostsoppa och fick sedan en semla till kaffet.
Smaskigt.
Känner mig bättre idag, men avvaktar hur det känns i morgon innan jag går till gymmet.
I kväll stökar jag lite med diverse och ska strax gå och baka lite havrefrallor.
Oroar mig för GodaVännen som ligger inlagd sedan i måndags i sviterna efter den nya behandlingen.
Hela familjen far illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0