Inte mycket

Tog träningsledigt igår och träffade Bönorna.
Vi hade flyttat från måndag eftersom GodaVännen inte har det lätt med sina behandlingar och mådde riktigt dåligt på måndag.
Det är alltid en avlastning när vi träffas, även om vi just nu har många tunga saker att dela.
 
Idag har det varit flera möten/seminarier.
Roligt, men det har gjort att jag kunnat undviika att ta tag i böket med resursplaneringen för exjobben :-(
 
Har precis sett Beck - I stormens öga.
Gunvald fick helt plötsligt ett barn, 10 år gammalt.
Surprise.
 
Nu tittar jag på Law & order: Special victims unit.
Inga riktigt trevliga historier de totar ihop.
Men amerikanerna kommer ju och räddar världen såklart.
 
Bill&Bull bakar kalljästa kanelbullar i mängder, så det luktar fantastiskt gott.
 
I morgon MÅSTE jag komma framåt med planeringen.
Det stora problemet är att jag inte vet hur många studenter det kommer att bli i praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0