Behagligt

Ledig dag, med det behagliga uppdraget att gå och få fötterna omhändertagna.
Innan jag for fick jag för mig att testa ett av Bill&Bulls recept: amerikanska blåbärsmuffins.
Satsen räcker till 12 st. och tanken var att ta med dem till GodaVännen.
De ser läckra ut och luktar fantastiskt gott.
Men tog jag någon bild? Nähää.
Fick snabbkyla för att kunna ta med dem i bilen. De fick stå kvar i muffinsplåten, så det gick rätt bra att frakta dem.
Barnafadern åkte med för att ta hem barnvagnen. Den stod parkerad vid järnvägsstationen, eftersom Bill&Bull åkte med tåget strax efter 5 i morse och ingen kände för att skjutsa dem.
Så var det dags att bli ompysslad.
Jag har dragit på mig förhårdnader på rätt många av tårna, så nu måste jag göra en kur. Eller två faktiskt.
Gammkärringproblem!
 
Det är verkligen avkopplande, inte minst med en skön massage på slutet.
Lyxigt att man fick egen handduk på toaletten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0