Stadstur

Stadsturerna duggar tätt så här års.
Dagens lista:
  • köpa ett presentkort (tror jag)
  • gå på apoteket
  • fixa telefonen
  • köpa julpussel
  • julklappar?
Det enkla lyckades.
Apoteket, telefonen och pusslet är avklarat.
Så gör jag jämt, skjuter på det besvärliga.
Försökte verkligen med det ev. presentkortet, men stupade på att jag hellre ville köpa en grej.
De intressanta grejjerna var dock i dyraste laget, och det gick inte att fixa det belopp Bönorna hade planerat för.
Fick dock en del annat gjort:
  • kalenderljus
  • löpare
  • ... med tillhörande servetter
  • kaffe
  • lunch
Yngsta dottern och jag hade en väldigt trevlig dag (hon köpte flera julklappar, inte ok).
Hur som helst är jag nöjd med den mer helgiga än juliga löparen.
 
Har försökt hämta ut den nya medicinen (igen), men inget recept har kommit in.
Kanske får ringa i morgon. Jag vill ju snabbt se om det har effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0