Livet kan redigeras

Idag har vi tittat en del på skidåkning (+SX och sudoku).
Sedan gick vi ute för att sätta upp den lilla utebelysning vi brukar ha.
Varje år är det såklart saker som inte lyser av olika anledning.
I år fick vi ihop en instalation med de slingor som fungerade:
 
 
Alllt annat var paj.
(nästa gång får jag vara lite mer ambitiös och flytta mig, nu ser det ut som att det är ett hörn mitt på fasaden :-) )
Tyvärr är snöflingorna bara en önskedröm - all snö har tinat bort och allt är blött.
Barnen gör sitt årliga godisbak, så Barnafadern och jag kör en nödlösning.
I princip kan man nog säga att vi alltid gör en nödlösning av något slag när vi är på två. Snabbt och enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0