Jag gav upp!

Jag är så trött på att vara besviken på vädret!
I morse åkte jag in till jobbet för ett par timmars mailhantering.
Åkte hem igen vid lunch.
Då grodde hela rasket igen.
Himlen alltså.
Stökat på lite hemma, men dragits med en mindre huvudvärk hela dagen.
Ingenting att se på TV (!).
Just nu går Star Wars: Episod 4 – stjärnornas krig, så jag tittar lite på den.
Annars blommar två av orkideerna.
Har fått ett par nyheter/bilder från GodaVännens make som får mig att tro att de har det riktigt bra på sin resa.
Sååå roligt!
Då tar jag gärna kylan och det grå här.
Inte för att det går att byta så, men det känns lättare att uthärda bristen på sol och värme.
Kanske lika bra att dra några varv på pannlappen.
Yippie?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0