Inte idag heller

I morse såg det så bra ut att jag tog på bikinin direkt.
Jinx!
I väntan på att solen skulle hinna in på gräsmattan gjorde jag en del småjobb.
Till exempel planterade jag om Saint Pauliorna och väpplingarna.
Den sympatiska tolkningen är att jag är ute ett halvår tidigt.
Sedan fanns det inte ens en chans till skugga. Jämngrått.
Jag gav inte tappt, utan kämpade mig ut.
Till sist frös jag så in i norden att det fanns inget annat val än att gå in.
Då hade yngsta dottern svidat om för att åka på shoppingtur. Mediadottern var förvarnad, så henne hämtade vi upp.
Några reafynd gjorde jag inte :-(
Då får man lov att betala fullt pris när man hittar något.
Hittade en rikigt bra utanpågrej att ha på jobbet.
Hittade också ett par träningsbyxor.
 
Ska köpa några enfärgade svarta tröjor att ha till.
Till sist känns tröjorna inte fräscha trots att de är nytvättade.
 
 
Nu när vi sitter här och tittar på sim-VM (tre medaljer idag!), så bryter solen fram och det ser supermysigt ut ute.
 
 
Kanske jag ska traska ut med korsordet en stund?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0