Idag gick det ... undan?!

lördag = träning för lata
 
I torsdags var jag på jobbaktiviteter hela dagen och in på kvällen, så då blev det ingen träning.
I går var vi och firade diamantbröllopsparet och kom inte hem förrän långt efter midnatt.
Idag har vädret varit härligt och jag har suttit ute mest hela dagen.
Läst ett examensarbete, löst lite korsord, druckit kaffe och ätit middag ute.
Efter allt trevligt blev det kroppsarbete. Kantstenar ska sättas runt golvet vid uteplatsen.
Jag skottade jord, en dotter krattade ut den och en annan gjorde finliret med invägningen av stenar tillsammans med Barnafadern.
Till sist var det bara att svida om och ta en löptur.
Valde den mellanlånga (6.7 km), eftersom det kändes motigt och inte kul att jag fått hoppa över torsdagsträningen.
Men det gick otroligt bra.
Rekord igen!
 
Jag sänkte kilometertiden med 6 sekunder.
Så snabbt har jag aldrig sprungit utomhus :-D
Nu skulle jag ha fått testa Blodomloppet :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0