Helt plötsligt?!

En av de bättre dagarna på mycket länge.
Jag traskade ut tidigt med mitt FMK, betade av lokaltidningens nöjen och hade det bra i solen.
Sedan var det dags för lite kroppsarbete.
Gräsmattan vid soldäcket behövde nivåfixas (kantsten ska tydligen komma till veckan).
Skotta jorden till skottkärran, rulla ner till däcket, tömma, kratta, våga in och till sist var vi klara.
För nu.
Sedan hade vi det superskönt i solen några timmar.
Alla barnen kom hem och vi grillade massor av olika korvar och njöt i paviljongen.
Sedan blev det kaffe och efter det kortspel.
Jag vann nästan.
 
Nu hoppas jag såklart att det ska bli lika fint väder i  morgon.
Konstigt att sommaren är slut innan den börjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0