Stadigt lite bättre, både här och där

Mer av en händelse såg jag i går kväll att svägerskan varit inne på fejjan, så jag skickade ett meddelande på chatten och nu i morse hade jag fått svar.
Hon säger själv att det gått rätt bra och att det blir bättre eftersom.
Så obegripligt att de båda har drabbats inom så kort tid.
Här har ledigdagen börjat på rätt sätt.
Efter frukost blev det kaffe och en chokladbolle.
I rätt mugg den här gången :-D
Nu har jag löst torsdagssudokut och datar lite.
Valborgsfirandet blir utspritt. Barnen är i stan på lite olika håll, jag kommer att umgås med GodaVännen en stund på kvällskvisten.
Barnafadern sitter själv och ...., tja jag vet inte. Han tyckte det var ok i alla fall.
Fick precis ett svar till från svägerskan, och antagligen får hon åka hem idag. Det tyder ju på att hon efter omständigheterna är rätt ok. Sedan får de följas åt för dagrehab på lokala sjukhuset.
Vad gör en ledigpajsare idag då?
Funderar på att ta ett provpass i gymmet.
Om löpandet inte fungerar så bra, kan jag kanske gå eller köra en stund på CT'n.
DEKLARERA var det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0