Slank förbi

Jodå, såatt, nu är det gjort. Igen.
Det kanske vore bättre om jag stod på den?
Jag gjorde återkoppling på de två andra uppsatserna och vi hade såklart superbra diskussioner och alla är intresserade och nyfikna. Ingen otrevlig miljö att vara i.
Vad jag inte fattar är varför jag alltid ska ge mig på hopplösa projekt?! Jag tar något som jag tycker är skitsvårt och har ingen som helst tro på att jag ska kunna reda ut det. Kan det lyckas?
Hur ska man fattat något, när man har så svårt att komma ihåg?
Beställde en bok till, även om det nästan är mot bättre vetande. Om jag kunnat och förstått det som står i alla böcker jag har, hade det knappast varit något problem. Jag har inte ens läst alla, fast jag önskat det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0