Riktigt intensiv dag

Har deltagit i 13 seminarier idag, puh!
Mina kollegor var inte så på, så jag kände mig nödgad att stå för rätt mycket av frågandet.
En person i sista passet dök inte upp, så vi kunde slute lite tidigare.
Då drog dottern och jag till trädgårdsbutiken nära oss för att köpa en trädgårdpresent inför uppvaktningen på söndag.
Hemma hade Berlinresenärerna ragit itu med middagen. Tacos blev det idag.
Efter flera dagars overksamhet var köket inte trevligt och det blev min lott att röja av där.
Det tar ju sin tid, men det är väldigt trevligt när det är gjort.
Nu blir det långledigt (4 dagar), eftersom jag tar ut min lediga dag i morgon.
OCH då ska ledigdagskoppen fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0