Livet vann!

(dess namn är Jesus)
Goda nyheter: GodaVännen har blivit ytterligare bättre och kan nu prata ordentligt igen.
Jag har t.o.m. pratat med henne i telefon!
Mirakel!
Jag firar...
Nu gör det inget att jag sitter här med mina tungskriva utlåtanden.
Har varit hem en snabbis för att äta och visserligen drack jag kaffe där, men passar ändå på att fira med kaffe och en bit choklad nu när jag är tillbaka på jobbet (kaffet hemma är godare).
Ett tänt ljus är också en glädjespridare.
Ska försöka avsluta alla kriterietexter ikväll.
 Jag vet vad jag tycker, men hur skriver man det på ett konstruktivt och sakligt sätt?

Kommentarer
Postat av: Lena2

Tur att ens böner inte kopplas till tron på bönesvar. Tacksamheten är stor.

2015-04-06 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0