Lite spill får man räkna med

torsdag = träningsdag
 
Hade klipptid i morse, så jag tog en halv ledig dag på fm (vet dock inte när jag ska ta ut den andra halvan).
Efter klippningen hade jag lite ärenden så jag tog en sväng på stan.
Tittade efter skor, men såg inga som direkt kändes rätt.
Hittade en handväska som jag blev väldigt förtjust i, men var tvungen att dricka lite kaffe medan jag bestämde mig.
 
Anlände till jobbet mitt i dagen och fick äntligen tid att beta av de ärenden som blivit liggande i sista veckans extrema anhopning av samtal och vägledning.
 
Efter middagen var det bara att dra på sig utrustningen och gå till gymmet.
Väl där är det uppvärmning innan de långa snabbjobben, 2*3.2 km.
Efter en stund under uppvärmningen trillar min lilla handduk ner på golvet så jag hoppas av bandet och tar upp den såklart.
Men sedan får jag en blackout. När jag ska stiga på det rullande bandet gör jag just det: stiger på.
Not good!
Naturligtvis trillar jag av.
Kvinnan på bandet bredvid nödstoppar min band, men då låg jag redan i en hög på golvet.
Massor av brännsår över hela kroppen.
Jag steg upp och fortsatte, och det gick helt ok får jag säga.
 
Nu ett par timmar senare har jag en rejäl utgjutning på ena låret också.
 
Får väl släpa mig upp till duschen nu.
Kommer att svida.
Inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0