IOTD (injuries of the day)

Jag blir ofta fundersam när jag ser blogginlägg av typen OOTD (Outfit of the day).
Ett inlägg i en blogg kan bestå av 7-8 bilder tagna vid samma tillfälle och med rätt små variationer.
Vem tar bilderna, eller arbetar alla modemedvetna bloggare med stativ och självutlösare?
För vem lägger man ut dessa bildbomber? Räcker det inte med ett par bilder? Jag kan förstå att ibland är det intressant med detaljbilder för att visa accessoarer, men resten?
I'm too old for this shit.
Annat är det med mina bilder :-D
Här är min statusrapport:
Fast jag har en teori om att blåmärket på vänster knä beror på lårkakan. Den sitter aningen på utsidan och blödningen kan ha dragit ner vid knäet. Blåningen har ingen motsvarighet i ömhet nämligen. Höger knä har ett duktigt skrapsår. Kliar som 17 nu.
Brännsåret på axeln känns bättre nu och vätskar lite mindre tror jag. Jag har dock undvikit att ta bort kompressen igår och idag för att låta det vara ifred. Ska testa att blöta bort den i duschen.
Idag har mitt innehållsrika liv medfört gardinbyte i vardagsrummet och matsalen.
Torkade ut fönstren och fixade lite med blommorna, när jag liks* höll på.
Det börjar bli läge att förnya gardinbesättningen tror jag.
Middagsstöket närmar sig.
Idag blir det auberginegratäng, trots att vegandottern inte kommer. Skyll dig själv.
 
* liks = ändå

Kommentarer
Postat av: Den upplysta stenen

Jag kräver att få se bilder på mästerverket! Samt veta om det blev gott och i så fall även receptet.

2015-04-26 @ 00:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0