Busy bee

onsdag = reservtisdag
 
Igår blev allt så sent, så jag fick lov att skjuta på träningen och göra den idag istället.
Medellångt, men jag försökte hålla bra fart. Kändes lite jobbigt, även i början.
Om jag ska fälja planen så är det långa intervaller i målfarten i morgon. Det känns inte riktigt bra just nu :-(
I morse när jag var på väg till garaget tittade jag till mina tulpaner. De har trotsat väderomslagen och hunnit upp rätt långt, men så blev det snö och minusgrader. Klarar dom det?
Nu är alla individuella samtal avklarade och jag kan försöka beta av lite andra ärenden i morgon.
Tar ledig förmiddag eftersom jag ska klippa mig och göra några ärenden på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0