Vägen tillbaka

Japp!
Nu är det i rullning.
Jag gör mitt första seriösa arbetstest i veckan.
Planen är att jobba förmiddagar och om det fungerar friskskriva mig på halvtid.
Följaktligen var jag där i förmiddags.
Trevligt att livet blir lite mer normalt igen.
Nu ikväll har Bönorna njutit i GB's uterum. En av fördelarna med hösten är att det blir väldigt mysigt.
I morgon ska jag gå på kurs hela förmiddagen. Till kursen behövde jag en trevlig anteckningsbok, men lokala kontorsutrusningsbutiken hade faktiskt ingenting att erbjuda?! Ska dom lagga ner?
Idéhistoriadottern fick lov att skjutsa mig till stan innan vi for hem.
Till sist blev det ett Whitelines. De är superba att jobba med, men svindyra. Just det här var på extrapris, så ok då. Däremot är det maximalt tråkigt på utsidan :-(
Istället (?) finns en app som letar markörer på sidan och tar en kopia. Så här blev det när jag nyss testade i mörkret. Inte det enklaste testet.
Jag känner att jag inte kommer att vara till mycket hjälp i min grupp i morgon. Jag inser också att min "poster" var under all kritik. Utvärdringsformuläret är inte direkt till någon hjälp heller.
 
Undrar vilken instruktion de fick sist?
Jag får skämmas i morrn'!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0