Tunga ben

tisdag = gymmet
 
 
Försökte komma iväg till gymmet lite tidigare i går kväll, men det lyckades inte riktigt.
 
Noll inspiration gjorde att jag valde ett lite längre pass med konstant fart.
Det har väl känts både bätter och sämre.
 
Lyssnade på ljudbok och tittade på The Mentalist.
Hjälpligt kan jag nu titta på TV från löpbandet.
Dubbelseeendet kommer och går, men jag ser det som ett fall framåt att det varierar :-)
 
Träningsvärk i nacke och axlar sedan i söndags :-/
Men då vet man att det gjorde nytta i alla fall.
Idéhistoriadottern var superschyst och masserade mig senare på kvällen.
 
Funderar på om jag ska kosta på mig en massage kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0