Trötta ben

söndag = ordinarie träningsdag
 
Av trevliga skäl kom jag aldrig iväg till gymmet igår.
Inte helt oväntat och jag är inte riktigt där än att jag stiger upp ett par timmar tidigare för att träna :-/
Hur som helst fick det bli lite längre och lite snabbare idag.
Tunga ben, men kan det verkligen vara kvar från i torsdags?
Pulsen ligger bra och går ner snabbt så jag känner mig ändå rätt nöjd med dagens pass.
Totalt sett har jag kommit igång skapligt efter synnedsättningen. Liiite svårt att få till fyra pass per vecka, men tre fungerar.
Har nu försökt saxa intervaller och längder.
Fortsätter med det ett tag till, innan jag går på en organiserad plan. Vill öka både uthållighet och tempo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0