Skam den som ger sig

Åter en dag på jobbet.
Fick lov att vara kvar till efter lunch. Enda chansen att träffa årets nya studenter innan nästa kurs startar.
Bill & Bull hämtade mig och hade med en liten present, till mig och i förlängningen till studenterna som besöker mig. Får dokumentera den i morrn'.
När vi kom hem, drack vi kaffe och sedan gick Barnafadern och jag ut för att plocka fallfrukt.
Sedan petade jag ner 2*4 liljor som jag beställt via GodaVännen.
Observera at jag inte använder ordet plantera! Plantera skulle innebära att det fanns en plan för odling. Det finns det inte :-(  Sätter vackra plantor lite här och där och hoppas att de överlever och ger glädje åtminstone en gång.
 På det hela taget känns det rätt ok att jobba halvtid. Blir lite trött i ögat och idag var det rätt jobbigt när jag stod i hörsalen, men ok annars.
Ingen träning idag heller :-(

Kommentarer
Postat av: kristina

kul att du fått ner dom i jorden. De kommer bli vackra. Tack för äpplena

2014-09-25 @ 15:06:59
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0