Kan man få klarhet?

Preppad för avslutande valdebatt.
Tänder såklart mina ljuslyktor.
(observera dubletten i den stora  :-) )
Sjukvårdsupplysningen: "min" läkare ringde upp mig och vi hade ett mycket bra samtal.
Jag kommer att kallas till läkare (henne) i mitten av oktober, så därför förlängde hon min sjukskrivning till 15/10.
Då kan jag själv testa eftersom och friskskriva mig successivt, när jag ser hur det fungerar.
Döttrarna har Girls night out, hela bandet äter tillsammans och går sedan på eftersläppet på sonens inspark.
Kul!

Kommentarer
Postat av: kristina

Så skönt att läkaren ringde upp dig.Bra få känna sig för vad som funkar

2014-09-12 @ 23:27:59
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0