Dubbelväckning

Hade ställt väckaren i morse igen.
Idag var det för att hinna plocka upp all fallfrukt och köra till ÅC innan de stänger.
Men en timme före min väckare, så ringde dotterns!
Hon har inte sovit hemma inatt, så det var bara för mig att gå upp och slå av den. Men det var inte heller i svinottan, tack och lov.
Passade på att lämna lite vanligt återvinningsjox också när vi ändå for.
FMK drack vi innan (tyvärr), men det kanske blir en kopp när barnen kommer hem.
Har nu för tredje gången suddat min Quattro-sudoku. När den nästan var klar i går kväll dök det upp en dublett :-(
Det är så otroligt lätt att i hastigheten se en siffra i närheten, men i fel box och därför dra fel slutsats. Så svårigheten här är inte ledtrådarna, utan att inte förhasta sig.
Ser ut att bli en solig dag, så då försöker jag nog sitta ute lite senare.
Borde ta mig till gymmet också.

Kommentarer
Postat av: kristina

Vi hade behövt till åv med uppgrävd buske etc o hyra släpvagn men dit kom ej maken, han for på jobbet istället!
Hoppas du kom dig ut. Jag drack fmk i ensamhet ute

2014-09-14 @ 00:03:16
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0