Buhu!

Jag känner mig småsjuk!
Har tagit tidigare erfarenheter på allvar och går inte till gymmet. Trots att det är tisdag.
Jobbat min andra halvdag. Eller, ja egentligen är jag formellt sjukskriven fortfarande, men jag var min andra dag på jobbet i alla fall för att testa hur det fungerar.
Normalt så här dags skulle jag springa på löpbandet med Matriarkatet i hörlurarna.
Men som synes nedan lyssnar jag även från soffhörnet.
Klicka på bilden för att komma till källan och LYSSNA! Under kategorin Matriarkatet finns alla tidgare program att lyssna på.
Alldeles strax ska jag göra en paus i lyssnandet för att titta på The Mentalist. Men sedan kastar jag mig över resten av programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0