Udda arbetstider

Idag var det eftermiddagspass på jobbet.
Det kommer ju att vara det ett tag framöver.
Började med en Sivs i morse, och nu efter middagen testade jag ett nytt recept. Cheesecakebrownies verkade kul.
Har precis tagit ut den, och nu ska den svalna innan jag skär den
Även i morgon blir det att jobba eftermiddag. Undervisning 13-17.
Sjukvårdsupplysningen: idag körde jag bil till och från jobbet, för säkerhets skull testade jag när jag hade en bisittare.
I morgon blir det nog på egen hand.

Kommentarer
Postat av: kristina

men oj vad smarrig cheescaken såg ut , blev den bra`?
Hoppas ni fär en fin helg. Har så belymmer emd ögionen att ajg knappt ser ngt just nu

2014-10-03 @ 23:38:05
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0