Test #2

Lite träningsvärk, möjligen var den långa promenaden delaktig i det, men jag hade tänkt fortsätta min påbörjade comeback i träningssammanhang idag.
När döttrarna var på olka håll, så tog jag en tur till gymmet. Igår tog jag min första cykeltur på nästan 4 månader, men idag transporterade den vårdbiträdet, så jag fick gå.
När jag tittar på rapporten över senaste 30 dagarna är det inte roligt.
Förhoppningsvis får jag nu fortsätta året ut, utan fler avbrott.
Det kommer dock inte att hjälpa i årsinsatsen, som redan är många pass back och förra året hade en superstark avslutning. Jag hade så gott hopp om att göra ett ännu bättre år i år :-(
 
Men, det blir det det blir och jag är nöjd så länge det inte krånglar mer än så här.
Keeping up the good work!

Kommentarer
Postat av: kristina

nu har jag läst ifatt mig. Glad att du mår bättre och det är ju ett jättetacksägelseämne. Gud är god

2014-10-13 @ 21:56:53
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0