Så har åbäket kommit i rullning

Nu är starten av bautakursen avklarad och jag hann det mesta. Men det var på håret och blev inte superbäst. Ok i alla fall.
Ovanligt rörigt var det i år. Två program hade hamnat på fel kurs vid antagningen, vilket gav flera bieffekter. Vi löste det mesta på plats och alla studenter hann med det som var tänkt.
Idag blev det hemfärd vid 15.
Sedan dess har jag i stort sett slösat bort en del av mitt liv.
BARA degat. Normalt skulle jag i alla fall ha kunnat gå en sväng till gymmet.
Nu är det två veckor sedan jag var där sist. Fortfarande känningar i halsen och jag vill verkligen inte råka ut för det som hände förra vintern, när jag blev så otroligt energilös.
 
I morse backade jag ut bilen ur garaget och körde fram till brevlådan!
Kändes bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0