Några minuter

Just nu sitter jag helt ensam.
Det har redan farits iväg på olika uppdrag.
Vårdbiträdet drog strax före 7.
Innebandydottern for strax efter för att jobba på länslagsSM för 15-åringar.
Mamma drog iväg någon timme senare för att göra några besöksstopp på vägen hem.
Barnafadern åkte strax efter för handbollsresa söderut (över dagen bara).
Extrajobbande vårdbiträdet gick för några minuter sedan.
Ergo: bara jag kvar.
Men strax börjar återkomsterna.
Morgontidiga vårdbiträdet har precis slutat och väntas hem om några minuter.
Innebandyarbetaren kommer hem om ungefär 2 timmar.
Barnafadern vid 20-tiden och
Extrajobbande vårdbiträdet strax efter 21.
Puh!
SöndagsXet har gått skapligt så här långt.
Ska försöka ta mig till gymmet idag oxå.
Nu kom första återvändande precis inom dörren.

Kommentarer
Postat av: kristina

Den trevlige sonen var i kyrkan idag o kom o tackade o det värsta var att jag först inte kände igen honom var för länge sen jag såg honom.

2014-10-26 @ 18:18:21
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0