Många frågor

Först hade jag 4 timmar i labbet, med massor av frågor. De flesta med anledning av den inlämningsuppgift som skulle lämnas in 17.00.
Sista passet hade jag akuthjälpen, men det kom inte en enda kotte dit. Så när jag väntat en stund och svarat på mail, gick jag till labbet igen.
Sedan skulle alla rapporter skrivas ut, vilket gick alldeles ut märkt :-)
I samma veva kommer det fram att något gått på tok med programmet som genererade rapporterna, de går inte att använda :-(
Bara att vänta på nya utskrifter som har de rätta testprotokollen. Vi behöver dem för att hinna rätta till på torsdag.
Jag har inte direkt mycket tid på mig att rätta på jobbet heller.
Både onsdag och torsdag har inbokade besök i de "tomma" utrymmena.
Men intesivkursen lider mot sitt slut och fredag blir min första riktiga lediga dag på länge. Men det är ju som det brukar vara på höstarna :-)
Ikväll blev det ingen träning och inget rättat, vilket betyder att det blir svettigt i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0