Lunkar på

Jobbet har nu kommit in i en lite bekvämare lunk. I alla fall i den meningen att jag inte har undervisning 2-6 timmer per dag. Nu hinner jag en hel del annat :-)
Dags att göra lite kom-i-håg-listor.
(testar lite olika bildeffekter)
I morgon förmiddag ska jag gå på kurs igen.
Det känns väldigt underligt, för det är länge sedan sist och vi har inget som ska förberedas.
Iofs var det bra just den här gången, men å andra sidan har jag inte gjort ett skvatt åt mitt projekt heller. Det verkar som att piska är enda sättet att få mig att göra något.
 
Om lite mindre än en timme ska jag piska mig iväg till gymmet. Vad som blir gjort låter jag vara osagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0