Veckans långa, 12 km

söndag = träningsdag
 
Även idag försökte jag göra bort mitt pass tidigt på dagen. Startade runt 14 och var hemma igen strax efter 16.
Det tar tid när man är långsam :-(
Idag låg jag precis i underkanten tempomässigt, och det fungerade bra. Nästa söndag är det samma sträcka men ett betydligt tuffare tempo. Kan inte för mitt liv begripa hur jag ska fixa det?? Ibland känns inte tempoförslagen alldeles synkade. Jag gör vad jag kan.
 
När jag kom hem höll äldsta dottern på att grädda bagels.
Intressant bakning. Efter jäsningen skulle bröden kokas ett par minuter och sedan gräddas på plåt.
Under tiden förberedde vi dagens middag, för tre, som blev bacon- och haloumipaj. Gott!
Nu sitter vi och pular med lite olika saker.
Barnafaderns lag förlorade sin match  :-( Inga bra helg, resultatmässigt. Träningsmässigt har det varit ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0