Nu är det dags för sudd igen

Nu är tulpanknopparna nästan sprickfärdiga och jag var tvungen att ta en bild med ajfånen.
Men kraftigt solljus och spegelskärmskydd gör att det blir något av lotto att ta bilder. Skärpa har jag, men inte där jag hade önskat.
Jobwise har jag nu avslutat handledningskursen.
Som vanligt så är jag fundersam på om jag lärt mig något.
Kan jag redan allting eller är jag obildbar??
Jaja, har nog tänkt gå en kurs till nästa år. Jag har insett att det är enda sättet jag har att med tvång skapa utrymme för något utöver den vanliga driften. Ingen egen drift :-(
Frågan är bara vad som skulle vara roligt? Mer handledning eller pedagogiskt skrivande?
Det senare kanske? Jobba vidare med Otryggheten?
 
Nu ser jag Sverige - Vitryssland i kvartsfinal i hockey-VM.
Sverige gjorde precis 2 -2.
Ska historien (2002) upprepa sig?
Andra perioden snart slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0