Min familj har god smak

I'm a
Japp, idag är det min dag.
När jag kom upp i morse stod det en vacker bukett på frukostbordet, från maken.
När jag kom hem hade barnen köpt en vacker bukett.
Likadan!
Barnen tyckte inte det var 100%igt roligt, men de är väldigt läckra och jag kan njuta i flera rum, så jag klagar inte.
Kunde inte ta ut ledig dag idag, men hade en mammografi bokad runt lunch så jag smet förbi hos GodaVännen för luchkaffe och prat. Där blev jag uppvaktade med en supersöt fuchsia. Tack min vän!
 
Efter att skamlöst ha satt i mig typ 10-12 tryfflar till kaffet efter maten bestämde jag mig för att strunta i dagens planerade träning.
Japp!
Nu tittar jag lystet på en annan godsak : Hathaway (Laurence Fox) i Lewis.
 

Kommentarer
Postat av: Kollegan

Glömde alldeles bort din födelsedag igår. Så skämmigt. Jag är ju födelsedagsexpert, börjar ligga av mig.

Grattis i efterskott!

2014-05-24 @ 15:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0