Kort tempopass 2*1.6

Pallrade mig iväg för att göra gårdagens pass.
Nu är det bara två lugna pass innan tisdagens test.
Det kändes väl inte alltför tokigt med det höga tempot, så det kanske kan gå lite bättre i år än förra året.
 
Såg första halvlek av CL-finalen mellan Real Madrid och Atletico Madrid (i Lissabon) på gymmet. Real slarvade in ett mål och det såg länge ut att bli matchens enda mål. Men, tre minuter in i övertiden gör Real ett hyfsat mål och nu är det 2*15 minuters förlängning. Inga mål efter första 15.
 
Nu har andra förlängningskvarten börjat.
Jag är inget fan av straffläggningar för att avgöra finaler, så jag hoppas något av lagen gör mål innan det är slut.
 
I morrn' blir det storfirande här tror jag.
I vanlig ordning har jag inte förberett något :-(
 
Nu gjorde Real Madrid 2 - 1!
10 minuter fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0