Inte jobbigare och inte sämre - men JÄTTETRÅKIGT!!!

Solen från i förmiddags försvann :-(
Men jag vet att fönstren är förfärliga och att jag baxnar när solen ligger på, så nu har jag åtgärdat ett par stycken i alla fall. Putsa fönster är bland det värsta jag vet. Alla saker ska plockas undan, fyra sidor på varje fönster och flera av fönstren är hopplösa att öppna. Inget av de vanliga fönstren går att putsa utifrån och hänga på utsidan inifrån är verkligen inte min favoritsysselsättning.
Men maken (som jag faktiskt aldrig sett putsa särskilt många fönster), köpte förra året en liten fiffig fönsterputsningsdammsugare.
Kom inte och säg att reklam inte fungerar!
Hur som helst går det rätt snabbt och blir absolut inte sämre jämfört med när jag använder trasa och/eller skrapa.
Som belöning för denna megainsats på städsidan har jag fixat mer kaffe och ska försöka läsa några sidor i artikeln "jag" skriver.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Vad duktig du är. Här händer inget varken på fönsterputs eller annan front.

2014-05-03 @ 11:18:47
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0