Talanglös

I morrn' har jag ett lite annorlunda uppdrag. Jag ska stå för utbildningsinformationen på en innebandymatch.
Började igår med att försöka sätta ihop ett enkelt, överskådligt och informativt informationsblad.
Gick inte alls.
Satte mig idag och började på ny kula. Det blir det det blir.
Kombinerade sonhämtning med att åka förbi på jobbet och trycka upp materialet.
Insåg att det knappast skulle räcka, så det fick dessutom bli några extrablad av typen:
Och hur måna kopior skulle jag göra?
Satsade på ett tiotal av varje.
 
Synd bara att man inte är kreavitiv :-(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du skulle ha bett Anders! Han hade kunnat göra det superfint! (mot en liten ersättning)

2014-03-08 @ 00:52:23
URL: http://www.johannanordstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0