Svåra beslut

lördag = träningsdag
 
Enligt skoförsäljare är den kvalitativa livslängden på ett par träningsskor 2 år eller 200 mil. Mina trotjänare har passerat båda gränserna med råge, så det var dags att köpa ett par nya.
Lämpligt nog dök det nyss upp en tjock tidning med alla nyheter.
Dottern skulle också ha nya skor så fram på eftermidagen drog vi iväg till stan. Efter att hon tränat i de gamla.
Det är äldigt skrikiga färger, men de jag köpte känns ändå lite som mina gamla.
Att de är lila gör ju inte saken sämre.
Alternativet gick i orange, vilket verkligen inte är min färg.
Nu har jag kommit hem efter ett första test av de nya skorna.
Fick skavsår.
Kan ha varit ett veck på strumpan?!
 
Nu sitter jag med en kopp rött (te, såklart) och försöker förstå varför det inte kan visas något nytt en lördag kväll? Bourne och Batman. Sett dem massor av gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0