På bättringsvägen?

tisdag = gymdag
 
Semla är inte den allra bästa grunden för en timme på löpbandet :-(
Men nu är det gjort i alla fall.
Prommenerade + sprang aningen längre och aningen snabbare.
Men jag misstänker att känslan är bedräglig: alla löpband med TV-utsikt var upptagna, så jag fick ta ett med utsikt över sjön. Det är inte bara vyn som skiljer utan även modellerna är olika. Idag fick jag alltså ett av de gamla löpbanden.
Har alltid haft en känsla av att de nya löpbanden är lite snabbare än de gamla.
Jaja, oavsett så blev jag trött och dagsverket får väl anses duga.
 
Just nu tittar jag på dokumentären Kadaffi – ondskans furste (SVT). Man blir så genuint ledsen över vilka grymheter vi människor kan utsätta varandra för.

Kommentarer
Postat av: kristina

kram

2014-03-18 @ 23:25:20
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0