I bakartagen

Idag har jag varit ledig och med anledning av att det är fettisdag i morrn', bestämde jag mig för att baka semmelbullar. Testade ett nytt recept med lite hjorthornssalt i. Ska bli spänande att höra vad testpanelen tycker i morrn'.
Sedan satte jag in en frölimpa i ugnen.
Tidigare hade jag letat lite på ett semmelrecept till mig själv. Så efter en liten utfärd med B&B fick jag lite extra energi och bakade fyra LCHF-semmelbullar.
 
 
I går såg mina nygjutna ljus så trevliga ut, men innan kvällen var slut var de riktigt missfärgade :-(
Jag är rätt besviken.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Oj vad duktig du varit.Såg ett recept på lchf semlor men det vverkade superkrångligt och var med lönnsirap.

2014-03-03 @ 22:59:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0